Verjetno je ena izmed stvari o katerih razmišljate vsak dan tudi ta, kako še bolje poskrbeti za vaše kupce, kako jim ponuditi več, bolje, ceneje...
Rešitev predstavlja tudi odlična usposobljenost zaposlenih. Pomislite, koliko stroškov imate z oglaševanjem, da privabite stranke, potem pa je tam nekdo, ki lahko ves trud uniči v sekundi, ker ni pravilno usposobljen!
Z rednimi usposabljanji se bodo sčasoma spremenile delovne navade in kultura zaposlenih. To bodo stranke začutile kot izboljšano ponudbo, ustrežljivost in prijaznost, zato se bodo pogosteje vračale in seveda pogosteje in več naročale. Investicija v izobraževanje zaposlenih se lahko povrne tudi v več tisoč odstotkih!
Izobraževanja, ki vam jih ponujamo, so pripravljena na podlagi dolgoletnih izkušenj iz prakse in sodobnih prijemov, ki garantirano prinašajo uspeh!
Usposabljanja organiziramo v obliki seminarjev/delavnic in jih izvajamo po vseh mestih v Sloveniji, pri naročniku ali v spletnih učilnicah. Usposabljanja prilagodimo posameznim podjetjem ali posameznikom, jim pomagamo reševati konkretne probleme, na konkretnih primerih.
Delavnice in seminarji obravnavajo trgovinsko dejavnost: učenje prodajnih metod, trgovinski marketing & merchandising, pospeševanje prodaje v trgovini na drobno, trgovinski management, skrb za strank, odnos do kupcev, reševanje pritožb, pravilno telefoniranje, kako nabavljati, pogajanja v prodaji…
1. Predstavitev usposabljanj
Nekaj vsebin:
- prodajne metode, pravilno telefoniranje
- pospeševanje prodaje, motivacija
- odnos do strank, reševanje pritožb
- pogajanja v trgovini
- kako naročati in voditi zaloge
2. Namen izobraževanj
- pospeševanje prodaje
- ponudba novih prodajnih znanj, metod in tehnik
- zagotoviti višji nivo izvedbe storitev in odnosov pri prodaji
- motivacija zaposlenih
3. Posnetek stanja
Namen je ugotoviti stanje:
- nivoja prodajnih znanj, odnosa do kupcev in motiviranosti zaposlenih
- prodajne politike podjetja v očeh kupcev
- odnosov med zaposlenimi
- odnosov med zaposlenimi in vodstvom
4. Plan potrebnih izobraževanj
- predlog vsebin za usposabljanje (vsebine, predavatelji)
- določitev vsebin in potrditev terminov za izobraževanja
5. Izvedba izobraževanj
Izobraževanja lahko izvedemo kot celodnevni seminar (osem predavateljskih ur (45min)) ali v skrajšanih ali prilagojenih oblikah, ki potekajo v terminih, ki najbolj ustrezajo podjetju (popoldne, konec tedna,…).
Načini dela - predavanje, praktični primeri, izkušnje iz prakse, delo v skupinah, trening (igranje vlog), pogovor, brainstorming.
Število udeležencev - optimalno število 10-16 udeležencev, maksimalno do 25 udeležencev.
Organizacija - primeren prostor/učilnica, grafoskop, flip-chart, po možnosti računalniški projektor, osvežilne pijače,…
Zamislite si situacijo, ko vašo trgovino kupci dobesedno oblegajo in v njej pokupijo praktično vse, kar imate na policah. Prodaja vrtoglavo raste iz dneva v dan. Komaj še uspete zadovoljevati vse povpraševanje. Vendar se to tudi zares dogaja?
Pritožbe in reklamacije so sestavni del vsakega posla. Vendar ima nepravilno reševanje lahko zelo negativen vpliv na poslovanje celotnega podjetja. Saj veste, stranke so kot divjad, že najmanjši šum jo preplaši in zbeži...
Pogosto naivno mislimo, da obvladamo pravilen odnos do strank. Mislimo, da je dovolj, da se do njih obnašamo spoštljivo, ustrežljivo, da delamo vse, samo da jim ustrežemo. Vendar temu ni tako, Ni dovolj samo nasmešek in prijazen pozdrav. Čar dobrega odnosa do strank se skriva nekje drugje...
Pokličite zdaj!