Svetovanje

pri trgovinskem poslovanju in vsakdanjem delu v trgovini

Trgovinsko poslovanje


Kot zunanji sodelavci vam lahko pomagamo s svetovanjem in izvajanjem del na naslednjih področjih:

Trgovinsko poslovanje je v zadnjih letih doživelo tektonske spremembe. Še pred nekaj leti je bilo dovolj, da so v podjetju najeli ali kupili primeren prostor, ga uredili in spremenili v trgovino, jo napolnili z izdelki, zaposlili prodajalca/ko in že je posel stekel. 

Situacija se je popolnoma spremenila. Selitev poslovanja na splet, popolnoma odprt trg in za povrh še korona nekaj let nazaj, so popolnoma spremenile nakupovalne navade kupcev.

Le ti so vedno bolj zahtevni in izbirčni. Ponudbe je ogromno, povpraševanje se je ustalilo. Podjetja lahko danes povečujejo prodajo in tržni delež le na dva načina - z odločitvijo za ozko specializirano dejavnost, kjer konkurence skoraj ni in povpraševanja dovolj ali s prevzemanjem kupcev od konkurence.

Zato je danes bolj kot kadarkoli pomemben pristop in odnos do strank, ki se med drugim kaže tudi urejeni trgovini, kvalitetni in cenovno primerni ponudbi, kvalitetni storitvi na vseh področjih. 

Da bi dosegli te cilje, uporabite naše znanje in izkušnje. Za vas lahko tako pripravimo:

  • Izdelava sistema poslovanja ene ali več trgovin
    Priročnik, v katerem so opisani različni postopki od nabave, prevzema prodaje, celostne podobe prostora, načine označevanja, razpored blaga ipd...
  • Izdelava pravil za delo trgovin in zaposlenih
    Zaposleni in vodje se morajo držati nekih skupnih pravil podjetja oz. trgovine, zato je vse potrebno zapisati v pisni obliki v obliki pravilnikov.
  • Operativa pri vsakdanjem delu, skrb za urejenost in prodajo v trgovini
    Sodelujemo kot zunanji svetovalci in pomočniki pri vsakdanjem delu v trgovini - kako trgovino urediti, razporediti, zlagati blago, ga pravilno označiti, dekorirati ipd...
  • Nadzor pri delu trgovin
    Kot zunanji sodelavci lažje in hitreje vidimo morebitne pomanjkljivosti, nepravilnosti ali kakšne druge nepredvidene situacije in vam jih pomagamo odpraviti.
  • Izboljšave oz. odprava nepravilnosti pri trgovinskem poslovanju in delu zaposlenih
    S svojimi dolgoletnimi izkušnjami vam lahko pomagamo pri izboljševanju vašega poslovanja, pomagamo zaposlenim do boljšega odnosa do strank. Vse s ciljem doseganja boljše prodaje

Pozicioniranje:
razvrščanje blaga na police in označevanje


Pri pozicioniranju blaga gre v osnovi za prodati čimveč, čim hitreje, na čim manjši prodajni površini:

  • Polne, natlačene police niso vedno način, da več prodamo. Tudi ozki prehodi, ki nastanejo, ko želimo stlačiti čim več polic in stojal v trgovino, kupce bolj odbijajo od nakupa kot privabljajo.
  • Kako torej drugače?
    Raziskave so pokazale, da se z zmanjšanjem števila raznih vrst blaga, razširitvijo poti med policami, z več predstavitvenimi stojali in drugačnim načinom postavitve blaga promet zelo poveča! (70% blaga se proda samo zato, če je blago pregledno razstavljeno in ga je kupec opazil in kupil).
  • Vsi se kot kupci dobro počutimo tam, kjer je blago urejeno in pregledno postavljeno, kjer se nipotrebno drenjati med policami. Zato se v trgovini zadržujemo dalj časa, več opazimo, se spomnimo, da še kaj potrebujemo in zato več kupimo.

Cilji pozicioniranja, razporeditve blagovnih skupin in postavljanja blaga so:

  • Nadzorovati prodajo artiklov z aktivnim prilagajanjem potrebam kupcev
  • Prilagoditi ponudbo, opremo in razporeditev blaga na policah glede na ugotovljene nakupovalne navade, zahteve in okoliščine, ki prispevajo k nakupu
  • Omogočiti, da kupec dobi tisto, kar želi, prodajalec več in bolje zasluži, proizvajalec proda več kot konkurenca
  • Izboljšati nadzor zalog
  • Izdelati načrt, s pomočjo katerega se izboljša ponudba, privabi več kupcev in proda več!
  • Izdelave načrta za pozicioniranje blaga se lotimo najprej s posnetkom/analizo obstoječega stanja in obdelamo podatke o blagovnih skupinah. Na podlagi vseh informacij in našega znanja izdelamo načrt za postavitev blaga za posamezno trgovino (pozicioniranje).

Označevanje blaga: oživitev prodajnih območij s slabšo prodajo

  • Izdelava sistema poslovanja ene ali več trgovin
    Priročnik, v katerem so opisani različni postopki od nabave, prevzema prodaje, celostne podobe prostora, načine označevanja, razpored blaga ipd...
  • Izdelava pravil za delo trgovin in zaposlenih
    Zaposleni in vodje se morajo držati nekih skupnih pravil podjetja oz. trgovine, zato je vse potrebno zapisati v pisni obliki v obliki pravilnikov.
  • Operativa pri vsakdanjem delu, skrb za urejenost in prodajo v trgovini
    Sodelujemo kot zunanji svetovalci in pomočniki pri vsakdanjem delu v trgovini - kako trgovino urediti, razporediti, zlagati blago, ga pravilno označiti, dekorirati ipd...
  • Nadzor pri delu trgovin
    Kot zunanji sodelavci lažje in hitreje vidimo morebitne pomanjkljivosti, nepravilnosti ali kakšne druge nepredvidene situacije in vam jih pomagamo odpraviti.
  • Izboljšave oz. odprava nepravilnosti pri trgovinskem poslovanju in delu zaposlenih
    S svojimi dolgoletnimi izkušnjami vam lahko pomagamo pri izboljševanju vašega poslovanja, pomagamo zaposlenim do boljšega odnosa do strank. Vse s ciljem doseganja boljše prodaje

DOBER NASVET JE VELIKO VREDEN

Za več informacij in naročilo na spoznavni sestanek, kliknite naspodnji gumb, kjer se vam bo odprlo e-mail sporočilo - sporočite nam, kje bi potrebovali našo pomoč in kaj pričakujete od nas.

O podjetju
  • TOPiKA d.o.o.
  • Stranje pri Škocjanu 12
  • SI-8275 Škocjan
  • Slovenija
Delovni čas
  • Pon - pet | 8.oo - 16.oo
  • Sob., ned. prazniki | zaprto